Chcete nakupovat levněji? REGISTRUJTE SE! Více v článku "Věrnostní slevy"

Opožděné odesílání zboží - vysvětlení a omluva

Aktualizováno 6.4. ve  13 hodin:
Už fungujeme, balíme

 

Vážení zákazníci,

tento článek je určený hlavně těm, kteří si objednali zboží během Velikonočních svátků nebo ve čtvrtek odpoledne před svátky a na své balíčky stále čekají.



Během 4 volných dnů se nám nahromadilo velké množství objednávek, které jsme hned v úterý ráno začali vyřizovat, ti zákazníci, jejichž objednávky jsme stihli vyřídit v úterý mají štěstí a předpokládám, že již mají zboží doma.

Ve středu dopoledne nám "čáru přes rozpočet" udělala první jarní bouřka. Zbloudilý blesk poškodil trafostanici, či jak se to nazývá, v blízkosti naší firmy a rázem jsme zjistili, že bez elektřiny se internetový obchod provozovat nedá. Kromě internetu nefungují ani telefony a není možno zatopit, protože i plynový kotel potřebuje k provozu elektřinu.

Tento stav v trval celý čtvrtek a trvá i teď v pátek ráno, kdy píšu z domova tento článek. Podle posledních zpráv bude elektřina zprovozněna dnes, v pátek kolem poledne. Ihned začneme odesílat zpožděné zásilky, kolik jich stihneme vyexpedovat záleží i na tom kdy si pro balíky přijedou kurýři jednotlivých dopravců, čím déle přijedou, tím dnes pro nás lépe.

Zbytek zásilek zabalíme přes víkend a odešleme v pondělí.

Velice se omlouvám za zpožděné zásilky a doufám, že je pravda to, co se říká, že blesk dvakrát neuhodí na stejné místo. 

Jarka Koudelová

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.